کتاب آسمانی...

.....................



کتاب آسمانی...

 

قرآن من شرمنده توام!!!

 

قرآن من شرمنده توام...اگر از تو آواز مرگی ساخته ام

 

که هروقت درکوچه مان آوازت بلند میشود همه از هم میپرسند

 

چه کسی مرده است؟؟؟

 

چه غفلت بزرگی که میپنداریم خدا تو را برای مردگان ما نازل کرده است...

 

فرآن!من شرمنده توام اگر تورا از نسخه علمی به یک افسانه موزه نشین

 

مبدل کرده ام...یکی ذوق میکند که تو را بر روی برنج نوشته...یکی

 

ذوق میکند که تو را فرش کرده...یکی ذوق میکند که تو را با طلا نوشته...

 

یکی به خود میبالد که تو را در کوچکترین قطع ممکن منتشر کرده...

 

آیا واقعا خدا تو را فرستاده که موزه نگری کنیم؟؟؟

 

قرآن من شرمنده توام!اگر حتی که آنان که تورا میخوانند و میشوند،

 

آن چنان به پایت مینشینند که خلایق به پای موسیقی های روزمره

 

مینشینند...اگر چند آیه از تو را به یک نفس بخوانند...مستمعین فریاد میزنند:

 

احسنت...!گویی مسابقه نفس است....!

 

قرآن من شرمنده توام!اگر به یک فستیوال مبدل شده ای...

 

حفظ کردن تو با شماره صفحه،خواندن تو از اخر به اول،یک معرفت است

 

یا رکورد گیری؟

 

ای کاش انان که تو را حفظ کرده اند،حفظ کنی؛تا این چنین تو را اسباب مسابقات هوش نکنند...

 

خوشا به حال هرکسی که دلش رحلی است برای تو.

 

آنان که تو را میخوانند چنان حظ میکنند،گویی قرآن همین الان بر ایشان نازل شده...

 

آنچه ما با قرآن کرده ایم،تنها بخشی از اسلام است،که به صلیب جهالت کشیدیم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پند و اندرز,

نوشته شده توسط Faryad در 19 / 1

و ساعت 10:16 AM



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by faryaderoyayi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ خودتون خوش آمدید/ من اسبم و تویی سوار مرگ... من فریادم و تویی هوار مرگ... من یاسم و تویی نوار مرگ... من همسایه و تو هم جوار مرگ...!!!
faryaderoyayi@yahoo.com




اس ام اس( SMS )
غم انگيز
تصاوير تنهايى
احساسى
اميد و آرزو
SMS تنهايى
گريه دار SMS
پا به پات گريه مى کنم...!
ميدونيد...؟؟؟
گريه ابر...




Faryad
Maryam




خرید لباس زنانه مارک
چکمهء سرخ
از جوانی ام گله دارم
تاتو موقت بدن
Faryadeariyayi
Faryadezireab
FARYAD68
Faryadebarani
faryadhayehgamgin
حانيه(عشقم)
من از پايان مى ترسيدم و... آغاز کردم...!
سایت تفریحی و استخدامی
لاک مخملى
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند براى تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان faryaderoyayi و آدرس faryaderoyayi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گيرد





قالب بلاگفا












عاشقانه , احساسی , دل نوشته , تنهایی , احساسى , غم انگیز , غم انگيز , تنهايى , پند و اندرز , غم انگیز/تنهایی , دلتنگی , احساسی , احساسى عاشقانه , آرزو , احساسی غم انگیز ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 710
بازدید کل : 13280
تعداد مطالب : 274
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1